søndag, august 06, 2006

Endelig ferdig


Og så var alle tingene ute av rommet, og nesten alt på plass i bilen. Klør meg litt i hodet over den store esken som ikke fikk plass, men det er jo egentlig bare en god unnskyldning for å komme hjem på besøk om ikke så altfor lenge. Det er bare jeg som er oppe. Ute er det mørkt og stjerneklart, og et skarpt drag i lufta minner om at høsten nærmer seg. Den eneste lyden som er å høre, er gresshoppene. Det er lørdag kveld, siste kvelden på Nesodden. I morgen kveld er jeg i Bergen.

2 Kommentarer:

6. august 2006 kl. 14:56 skrev Blogger Kari-Anne

Dumt jeg ikke fikk vært der og sagt hade til deg før du dro.. Men nå flytter jo jeg også snart fra Nesodden. Håper vi sees om ikke alt for lenge. Iallefall før jeg reiser til Kenya.

Håper du fikk deg en fin leilighet!

 
7. august 2006 kl. 15:00 skrev Blogger Sheta

Sånn kan det gå. Tar nok en tur innom Hald før du reiser, tenker jeg. Bilder fra leiligheten er lagt ut nå, så da kan du vurdere selv. Lykke til med pakking og flytting og segtilrettefinning på Hald. Vi pratest.

 

Legg inn en kommentar

<< Home